miércoles, 6 de junio de 2012

Hirugarren adineko pertsona bateri elkarrizkete egin behar genion eta bertan galdetu bere bizitzaz edo bere iritziaz. Eta nik horretarako nire aitonari egitea erabaki nuen, oso pertsona berritsua delako eta asko gustatzen zaiolako bere bizitzaz hitzegitea, gainera espero nuen bezala ilusio handia egin zion bera aukeratzea lana egiteko eta berak kontatzen zuena niri interesatzea. Bertan ikusten de bezala bere bizitzaz galdetzen diot eta berak oso gustora erantzuten dizkit galderak: nola ezagutu ziren amona eta bera, zer iruditzen zaizkion beraien semeen ikasketak...

Elkarrizketa hau egiteko eredutzat hartu genuen horduenagailuen zegoen elkarrizketa bat, eta horrek laguntza handia eman zidan nerea egin ahal izateko. Bideoak editatzen ere ikasi genuen eta elkarrizketa nola egin ere bai, galdera zerrenda bat gelan egin genuen eta gero galdera horietako batzuk guk elkarrizketzen genuen pertsonati egiten genizkion, badaezpada galdera ugari egin genituen bere erantzuk motzak baziren galdera gehiago prestatuta edukitzeko baina nik arazo hori ez nuen eduki.

1 comentario:

  1. Elkarrizketaren bideoa ez da ondo igo.
    Saiatu berriz igotzen hurrengo klasean, mesedez. Baita iragarkia ere.
    Eskerrik asko!

    ResponderEliminar