miércoles, 6 de junio de 2012

Kurtso hasieran iritzi artikulu bat ere idatzi genuen, besteetatik desberdina izan zen bertan gure iritziak idazteko aukera iza genuelako. Nik tratu txarrei buruzko artikulua egin nuen oso arazo larria iruditzen zaidalako eta geroz eta gehiago dagoen zerbait da eta horren haurkako neurriak ez direla hartzen iruditzen zait. Bertan informazioa ematen duzu idazten hari zaren gaiari buruz eta informatu ondoren zeure iritzia ematen duzu. Lan interesgarria iruditu zitzaidan, gure iritzia ematen ikasi genuen baina modu edukatu batez eta hori ekiditeko irtenbideak eman genituen. Lan hau ere erreportaiaren moduan USBan gordeta nuen eta bertako informazio galdu zenez han nuen iritzi artukulua ere galdu egin zen. Horregaitik bertan irudi baten bidez internetetik ateratako iritzi artukulu bat jattiko dizuet nolakoa den jakiteko.

1 comentario:

  1. Power pointa igotzeko:

    1- Nire bloggera joan http://hodeietanpentsatuz.blogspot.com.es/

    2- Zure power pointa aukeratu tituluari emanez, adibidez, "PP Aldizkaritza ABC bigarren taldea".

    3- Bideratuko zaituen web orrialdean (slideshare deiturikoan) "embed"-botoia sakatu (power point beraren gohiko aldean), kopiatu helbidea.

    4- Bloggera itzuli "sarrera berria", HTML botoia sakatu eta kopiatu. Horrela hasi beharko luke adibidez.

    <div style="width:425px" id= ...

    Azkenik, "gorde" ta listo!
    Eskerrik asko!

    ResponderEliminar